دیدار نماینده مجلس با مدیرکل ثبت احوال استان گلستان
به گزارش هدف گلستان به نقل از روابط عمومی ثبت احوال استان گلستان، امانزاده، نماینده مردم شریف گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی، ضمن دیدار با محمود قلیشلی، مدیرکل جدید ثبت احوال استان، انتصاب ایشان را تبریک گفتند.
در این نشست، طرفین پیرامون بهبود کیفیت ارائه خدمات ثبتی به شهروندان به بحث و تبادل نظر پرداختند. نماینده مردم گرگان و آققلا در پایان، ضمن ابراز امیدواری نسبت به تحول در عملکرد این ادارهکل، برای محمود قلیشلی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز استان گلستان، توفیقات الهی مسئلت نمودند.
