در روزی که دل‌های عاشقان اباعبدالله (ع) با یاد ایثار علمدار کربلا می‌تپد، هم‌وطنان گلستانی نیز با اهدای خون خود، جلوه‌ای از نوع‌دوستی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان گلستان، دکتر فاطمه محمدی، مدیرکل انتقال خون استان ، در روز تاسوعای حسینی با حضور میدانی در تیم‌های سیار خون‌گیری، از نزدیک بر روند اهدای خون نظارت کرد.
دکتر محمدی همچنین با حضور در میز ارتباطات مردمی، پای صحبت‌های اهداکنندگان ایثارگر نشست تا ضمن قدردانی از نیت خیرخواهانه آنان، مستقیماً شنوای دیدگاه‌ها و پیشنهادات اهداکنندگان باشد.

این حضور در روز تاسوعا، نمادی از تداوم جریان خدمت‌رسانی صادقانه به مردم در تمامی ایام سال است.