در راستای تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل در روند ارائه خدمات، و به مناسبت هفته قوه‌ قضائیه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با حضور در میز خدمت، به‌صورت مستقیم پاسخگوی درخواست‌ها، مسائل و دغدغه‌های مراجعان بود.
در این برنامه، مدیرکل ضمن گفت‌وگو با شهروندان و بررسی مشکلات مطرح‌شده، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موارد در چارچوب ضوابط و مقررات صادر کرد. این اقدام با هدف افزایش رضایتمندی مردم، ارتقای شفافیت، و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی انجام شد.
حضور مدیرکل در میز خدمت، جلوه‌ای از رویکرد مردمی و پاسخ‌محور دستگاه اجرایی بوده و زمینه‌ساز ارتباط مؤثرتر میان مسئولان و مردم به‌شمار می‌رود.