جمعی از همکاران کوهنورد شرکت آب منطقه ای گلستان در قالب یک برنامه مشترک با شرکت آبفای گلستان، موفق به صعود به قله ۲۷۶۴ متری لنده‌کوه در ارتفاعات منطقه زیارت شهرستان گرگان شدند.

به گزارش هدف گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، در این برنامه کوهنوردی ۵ نفر از همکاران کوهنورد این شرکت حضور داشتند و صعود با موفقیت به قله لنده‌کوه به انجام رسید.
سرپرست گروه کوهنوردی شرکت آب منطقه‌ای گلستان با اشاره به برنامه‌های مستمر این رشته ورزشی در طول سال، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه‌ها، ایجاد نشاط سازمانی، تقویت روحیه همدلی، افزایش اعتماد به نفس و ارتقای آمادگی جسمانی همکاران است و صعود به قلل مختلف داخل و خارج استان در دستور کار قرار دارد.