آیین کلنگ‌زنی دوازدهمین پایگاه اورژانس شهری گرگان در محور ناهارخوران ـ زیارت، با حضور مهندس رمضانعلی‌سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، علی نصیبی فرماندار گرگان، اتراچالی مشاور استاندار، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای زیارت و جمعی از اهالی و معتمدان محلی برگزار شد.
آیین کلنگ‌زنی پایگاه جدید اورژانس در محور ناهارخوران ـ زیارت برگزار شد.

مهندس سنگدوینی در این مراسم، ضمن قدردانی از خانواده زنده‌یاد فضه شاهکوه‌محلی به پاس اهدای زمینی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد تومان برای احداث این پایگاه، بر ضرورت تسریع در ساخت این مرکز به دلیل حادثه‌خیز بودن محور ناهارخوران ـ زیارت تأکید کرد و احداث آن را گامی مؤثر در ارتقای خدمات فوریت‌های پزشکی و کاهش زمان امدادرسانی به حادثه‌دیدگان دانست.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا همچنین از تلاش‌ها و پیگیری‌های دکتر ابراهیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، رئیس اورژانس استان، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای زیارت در فراهم‌سازی مقدمات اجرای این پروژه قدردانی کرد و نقش خیرین سلامت و مشارکت مردمی را در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان ارزشمند برشمرد.

گفتنی است، موضوع احداث این پایگاه در جریان بازدید میدانی مهندس سنگدوینی در آبان‌ماه ۱۴۰۴ مورد بررسی قرار گرفت و با پیگیری‌های مستمر نماینده مردم گرگان و آق‌قلا، اعتبارات لازم برای احداث این مرکز تأمین و زمینه آغاز عملیات ساخت آن فراهم شد.

این پایگاه اورژانس در زمینی به مساحت ۲۸۵ مترمربع و در دو طبقه احداث خواهد شد و نقش مهمی در ارتقای سطح خدمات امدادی و درمانی در محور پرتردد ناهارخوران ـ زیارت ایفا خواهد کرد.