به گزارش هدف گلستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای گلستان، رئیس گروه توسعه مدیریت گفت: گام اول پروژه بهره‌وری تحت عنوان آسیب‌شناسی بهره‌وری شرکت، با بکارگیری مشاور، اجرا گردید. در این گام طی برگزاری جلسات با واحدهای تخصصی شرکت، مدل سیستمی فرآیندها و نظام مسائل شرکت، احصاء و جهت حل مسائل حوزه‌های اولویت‌دار شامل “درآمد و امور مشترکین” و “منابع انسانی”، نقشه راه 5 ساله تدوین گردید. در گام دوم این پروژه، دامنه مخاطبین برگزاری جلسات با حوزه‌های فوق، گسترش یافته، مسائل بصورت جزئی‌تر مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی جهت حل این مسائل پیشنهاد می‌گردد.

عبدالکریم خرمالی افزود: بعنوان مثال در بحث درآمد و امور مشترکین، علاوه بر برگزاری جلسات با مدیران و کارشناسان ستادی، با تعدادی از مدیران ادارات منابع آب شهرستان‌ها و نیز شرکتهای خصوصی طرف قرداد در وصول حقوق دولتی شرکت، جلساتی برگزار شد تا دیدگاه ایشان نیز در خصوص مسائل و چالش‌های این حوزه، مدنظر قرار گیرد.

رئیس گروه توسعه مدیریت در ادامه گفت: نتایج جلسات کارشناسی، پس از بررسی مجدد و جمع‌بندی، در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد شرکت، مطرح خواهد گردید تا برنامه‌های ارتقاء بهره‌وری، از لحاظ اهمیت و قابلیت اجرا، اولویت‌بندی شده و اجرایی گردند.

ایشان اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های اولویت‌دار ارتقاء بهره‌وری، شاهد حل مسائل و افزایش بهره‌وری شرکت، از طریق تحقق اهداف و دستاوردهای کلیدی باشیم.