سرهنگ سید روح‌الله ابطحی فرمانده سپاه شهرستان با حضور در شهرداری گرگان از مجید طاهری شهردار و فرمانده پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی شهرداری گرگان و احمد سالاری قائم‌مقام شهردار مرکز استان بابت اقدامات و تعاملات سازنده حوزه بسیج تقدیر کرد.

مهندس طاهری در این نشست با بیان اینکه انسجام و اتحاد بسیار خوبی بین دستگاه شهرداری گرگان و مجموعه بسیج وجود دارد، گفت: با تلاش پاسداران و بسیجیان، بحمدالله امنیت در شهر گرگان برقرار است.

سرهنگ ابطحی نیز از اقدامات شهرداری گرگان به ویژه از فعالیت‌های این نهاد در پشتیبانی جنگ‌های تحمیلی و تجمعات مردمی قدردانی کرد.