بسمالله الرحمن الرحیم
«اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ»
حماسه عاشورا، تبلور عالیترین فضایل انسانی و والاترین تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و حریت است. نهضت شکوهمند حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فراتر از یک واقعه تاریخی، مکتبی پویاست که در شریانهای تاریخ جاری گشته و بشریت را به سوی حقطلبی، استقامت در برابر ظلم و صیانت از ارزشهای الهی رهنمون میسازد.
تاسوعا و عاشورا، روزهای تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت سیدالشهدا (ع) و علمدار رشید کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است؛ بزرگمردانی که با خون پاک خویش، شجره طیبه اسلام را آبیاری کردند و درس وفاداری و پایمردی را در جریده عالم به ثبت رساندند.
اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و عموم ملت شریف ایران، بهویژه مردم مومن و ولایتمدار استان گلستان و جامعه خدوم دامپزشکی کشور تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.
امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت لوای فرهنگ حسینی، همواره در مسیر خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین سلامت و امنیت زیستی جامعه، با تاسی به آموزههای این نهضت عظیم، گامهای استوار برداریم.
🗓 ۱ تیر۱۴۰۵
علی کاووسی
مدیرکل دامپزشکی استان گلستان